♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥ LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥ sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ AiNe MaiZatuL ♥ MaZatuL fitRah ♥

♥ kamu sahabat!



s a h a b a t

 
kadang kadang gaduh
kadang kadang suka
kadang kadang gelak tak ingat dunia
kadang kadang menangi sampai keluar airmata
tapy,,
aku tetap sayang mereka!
sahabat yang aku ada
TERIMA KASIH
sebab korang sudi layan krenah aku yg tak menentu nie
SUMPAH!!
aku sayang korang!!


hope our friendship tetap kekal sampai bila bila...
kalau aku ada terkasar bahasa,
terlepas bicara,
terguris hati korang,
tolong maafkn aku yee..
p/s: aku sangat perlukn kamu

No comments:

Post a Comment

cOmMent di sini