♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥ LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥ sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ AiNe MaiZatuL ♥ MaZatuL fitRah ♥


ASSALAMMUALAIKUM:)

hye . . korunk ape khabar ? hopely sehad-2 la yer .
lama sudah tak update citer-2 baru .
hahh mmg dah bnyak sgt dh . sampay rasa tak tertanggung dah beban-2 semua nie .

okeyh, story kali nie about friends !
korunk semua mesty ada kawan kan? tak kiralah rapat ke tidak .
kawan mmg wajib ada utk semua org . tapy...... kwn yg mcm mana?
tu semua kita tak boleh jangkakan :)

oppsie, panjang sgt mukadimah aku kali nie  . sorry syg .
korunk betul ke nk baca nie? panjang tau ! bosan pulak nanti .
kalau x suka, jgn teruskan bacaan tu tau . tak masuk exam pun. tapy amat bermakna utk aku ,

~dulu aku seronok sgt sebab ada kawan-2 yg caring pasal aku . aku sentiasa cuba buat yang terbaik dan aku akan pastikan setiap hari aku bersama mereka, aku nak mereka sentiasa tersenyum. macam-2 cara and lawak bodoh aku buat . then, sorang kawan aku ckp, "TAHUN NIE AKU BARU BETUL-2 KENAL MOK" hehe MOK! aku suka sgt nama tuh !
hey awak, awak, awk and awak ! AKU SYG KORUNK ! tapy korunk ? makin lama aku rasa kita makin jauh. aku pun tak tahu kenapa la syg.
okeyh, dari dulu mmg korunk sentiasa berduakan, tappy tahun nie, aku pulak tetiba tersesat mencari kasih syg korunk :)
aku happy lah dgn korunk. korunk hari-2 akn tnya kisah aku dan BUAH HATY AKU tu . and hari-2 aku akan cerita kat korunk .
ptg-2 kalau borink, aku selalu ajk korunk keluar . eh bkn korunk jer, ELLA, WINX, AMA mestylah wajib ada sekalikan?
TAPY.. ada benda yg buatkan aku cuba nk jauhkan diri dari korunk . ada org tak suka aku kawan ngn KAU J! aku sedyh sgt! malam tuh aku nanges gila-2! aku tak tau nak ngadu kat sape . then aku call F dgn suare yang macam ape je. entah F fhm tidak ape yg aku ckp masa tu. F, tengs sbb kasi aku nasihat and semangat . ARE! kau pun sama! tengs sebab ada time-2 aku memerlukan kau! SUMPAH AKU SYG KAU ! heyy kawan ! lepas satu-2 kan problem yg dtg kat aku! tapy korunk selalu tabahkan aty aku! F ngn J , aku mintak maaf sebab sejak akhir-2 nie aku tak tegur korunk sgt. aku tak tahu kenapa. tapy aku rasa lain sgt.! korunk dh lain ! korunk dh tak lyn aku mcm dulu! J, aku terasa jugak masa kelsa math arituh ! ala, pasal tempat duduk je pun. tapy aku tarik muka ngn kau sampai balik! SORRY ! aku selalu terasa yang aku nie tak layak kawan ngn korunk. aku nie tak pandai macam korunk ! aku tak sebaek korunk . hari yang kita dpt paper MATH tuh, haty aku lagy kuat rrasa mcm tuh . entah kenapa hari tu jadi hari paling sedyh utk aku -.- DEQNA,terima kasih sebab sudi pinjamkan bahu kau . bahu tu dh jadi tempat aku nanges and luahkan isi hati pulak. tapi semua tu kau je yg tahukan. time org baca yasin pun aku sempat lagy nanges ! aku selalu ckp kat kau yang aku bosan dtg sekolah, bkn ada kawan pun ! tapy kau selalu ckp, "kiteorunk nie bkn kawan" hehe, korunk kawan aku dunia akhirat ! DEQNA , kau tahukan semua yang aku pendamkan pasal kawan-2 aku? sampay kau suruh aku luahkan ! sekarang aku dah luahkan dah ! tapy malam nie aku tak dpt nanges kat bahu kau! aku nanges sorg-2 jer :( dtg la sinie cepat !
kawan, apepun jady aku syg korunk lah ! aku mintak maaf kalau korunk terasa dgn aku . kalau aku ada buat salah kat korunk, ckp lah. aku nak tahu utk aku berubah . aku dah janji ngn IJA , tahun dpn aku akn study betul-2 . siyez! xnak maen-2 dah! 

No comments:

Post a Comment

cOmMent di sini