♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥ LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ eYra ZahYra ♥ aRe rHemDzuRaiNi ♥ sHaf feQa ♥ DeQna LaNa ♥LeYLa ♥ WiNx waNy ♥ eYJa ♥ eYZatY ♥ aRieY ♥ udYn ♥ aKiR ♥ haFiZ ♥ sHaHiRa emRan YuSLi ♥ AiNe MaiZatuL ♥ MaZatuL fitRah ♥

Talam Bermuka-muka !



Holla!
Assalamualaikum sayang :)
NEW STORY
lama sangat dah tak hapdet belog nie . dah berhabukhabuk dah. naseb baik la tak berkulat lagi. 
busy sangat laa dh masuk form5 nie :)

cerita baru kali nie lebih kurang macam uahan hati + perasaan lah . tau pasal apa? apa lagi, pasal orang orang yang ada d sekeliling aku lah. macam biasa, orang-orang yang aku sayang :p

kayy, guys , dalam kelas aku ada 19 orang pelajar and kami dah macam family BIG FAMILY! kami rapat. sangat rapat. tapitapitapi, sejak akhir-akhir nie aku merasakan yang kami sudah terpecah. ahah! it's fact! bukan aku je yang terasa cam tuh, tapi ada la 2 3 4 orang lagi yang sangat terasa dengan keadaan ini. sadis sungguh. 
Lebih memilukan, aku terasa sangatsangat bangga apabila ada diantara mereka itu yang menghina aku +mengutuk aku beramai-ramai di RUMAHK***** mereka. OMG! TERIMAKASIH untuk awak, awak, awak, dan awak .
sweetkan?setiap hari korunk depan aku, muka korunk lah yang paling manis. masa korunk ada masalah and nak mintak tolong, lagilah bertambah-tambah manis mengalahkan gula-gula kapas! dan aku, KAWAN korunk yang BODOH nie, sentiasa akan menolong sedaya upaya bersama usaha yng gigih agar korunk tak ada masalah. aku bukan nak mengungkit, tapi kenang-kanang lah jasa orang sikit. janganlah cepat sangat lupa diri ! 
Takpayah buat muka sangat lah depan aku. kalau tak puas hati, cakap je terus terang. tak perlulah nk berlakon . wat bertambah je dosa aku ngan korunk. HELLO! aku nie manusia biasa yang tak sempurna dan tak lari daripada kesalahan. so, as a friend, korunk tegurlah salah aku ! bukan mengutuk aku kat budakbudak bawah !

Paling BEST ! kau yang beberapa bulan lepas sangat rapat dgn aku, boleh jaja cerita yang aku nie BERLAGAK sejak jadi pengawas? ayatnya "baru jadi pengawas dah berlagak" woi! kau pun pengawas jugak la! aku ikot je ape yg kau suruh . kat mana pulak yang berlagaknya ? Lagi satu, tengs lah kepada NUR******* kerana sudi mengubah dan mengolah lagu untuk aku. aku sangat menghargainya. next time nyanyi kat depan aku tau! sekali kau kata kau benci aku, aku lagi plusplus benci kau !

kawan, sebulan yang lepas korunk tak macam nie . sumpah aku rindu korunk yang dulu. kalau nk berbual ngn korunk aku rasa bebas. tapi sekarang , macam ada halangan. aku tak selesa. bukan aku je yang rasa. betul! kenapa korunk berubah dengan begitu mendadak sekali? korunk macam dah sgt sombong! tapi takpelah. aku tak kisah. kalau korunk kata aku berlagak, aku akan teruskan usaha untuk terus berlagak. aku tak boleh DOWN dah! 

bertuah kenal korunk ! hahak! takpe, event korunk berubah pun, sahabat sejati aku tetap setia kat aku :))
salam sayang untuk anda .

mmmmuuuuuuuuaaaaaahhhhhh :*
ILOVEYOU

No comments:

Post a Comment

cOmMent di sini